vineri, 1 iunie 2012

Un strop de Japonia în România. Concluzii


Campania Un strop de Japonia în România, inițiată de Japan Joy, s-a încheiat.

Campania s-a desfășurat în perioada 27 aprilie - 31 mai și a urmărit să implice susținătorii proiectului Japan Joy și nu numai, pentru a promova cultura japoneză în întreaga țară. Participanții la campanie au trimis fotografii realizate de ei în România, prin locații inspirate de Japonia și de la evenimente dedicate culturii japoneze. Sloganul campaniei a fost „Haideți să aducem Japonia mai aproape de sufletul românilor!

În total am reușit să strângem peste 200 de fotografii din 6 orașe și în numeroase locații. Fotografiile au reușit să surprindă esența și diversitatea culturii japoneze, dar și iubirea românilor față de Japonia. Ikebana, origami, kirigami, shodo, ceremonia ceaiului, artele marțiale, kimono, cosplay și bucătăria japoneză sunt elemente ale culturii japoneze surprinse de participanți în imaginile lor. De asemenea, am primit imagini de la concerte de muzică japoneză și de la diverse festivaluri inspirate de Japonia.

Toate aceste fotografii au fost adunate într-un album foto și publicate pe Facebook, pe pagina Japan Joy.

Japan Joy consideră campania un succes și mulțumește tuturor celor care au participat și au susținut proiectul Un strop de Japonia în România

Felicitări pentru fotografiile minunate și vă mai așteptăm și la alte proiecte inițiate de Japan Joy!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More